pátek 2. ledna 2015

Prázdný cesty domu..

Ptá se mě, proč jsem to udělala. Řikám, že mi přišlo jako dobrej nápad to vyzkoušet. A tak tam vedle sebe ležíme a vlastně to ani neni vůbec trapný, protože je nám oběma dokonale jedno, co si ten druhej myslí nebo jak se cejtí. Kdyby mi zbyly nějaký cigára, tak si zapálim a budu to s klidem klepat na zem, jenže nezbylo jediný. Venku pořád zněj ohňostroje, i když už musí bejt aspoň pět ráno. Chci se vrátit zpátky do baru, ale zbytky slušnýho chování nebo něco podobnýho, mě nutí tam zůstat, vedle člověka, kterýho neznam, kterej nezná mě a se kterym jsem zhruba před pěti minutama měla celkem dost dobrej nechráněnej sex.
Teď si budeme muset buďto povídat a nebo půjdeme spát, a tak řešíme to málo, co máme společnýho, smějeme se týhle situaci, bavíme se o vztazích, rozchodech, drogách,...

Žádné komentáře:

Okomentovat